Tema: Re: dėl motinystės pašalpų
Autorius: 70005
Data: 2009-08-12 16:24:30
"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message news:h5u6qh$99j$1@trimpas.omnitel.net...
> Na cai jau "ne tai kad visai nepataikei, bet nepataikei" :)
> Sodros imokos mokamos uz einamaji menesi iki kito menesio 15 dienos, nepriklausomai nuo talyginimo ismokejimo laiko. Taip, kad sodrai privalejo sumoketi. Jei imokos buvo nemokamos sodra gana lengvai jas issieisko (jei zinoma yra is ko, bet daugumoje manau tikria susimokejo). GPM galima nukelti, ji reikia sumoketi (grubiai per 15d.) kada ismokamas atlyginimas. Bet neismoketas atlyginimas gali buti dar vienas kabliukas irodantis fiktyvu idarbinima. Tai, kad geraiu jau buti susimokejus.

OK, nesigilinau labai.
Tik man atrodo, kad tų kabliukų saugojosi mažuma nepagrįstai pasididinusių algas, daugelis mąstė negalvodami, kad ateity kas nors kabinėsis.

> Dabar jei i tema, sodra, kaip as suprantu, trumpina ne "pasididinusius atlyginimus" o "fiktyviai dirbusius". T.y. irodineja, kad darbo santykiai buvo fiktyvus, realiai darbuotojas nedirbo ir t.t. ir to tikslas buvo nesaziningai praturteti is valstybes.

Mano supratimu, juos pirmiausia (nes ryškiausia sukčiavimo forma), bet taip pat ir dirbtinai pasididinusius.

>Tai pat mano asmenine nuomone reiktu traukti atsakomyben valdininkus kurie praleido tokias istatymu spragas (nepaslaptis, kad patys valdininkai ir ju seimos tuo naudojosi). Kuo kaltas gyventojas, kuris naudojasi jam istatymu suteikta teise uzdirbti daugiau ir gauti daugiau :)

Sutinku, įstatymas nebuvo tobulas. Norėjo pagerinti tiems, kam reikia, bet neįdėjo pakankamai saugiklių nuo nesąžiningų žmonių. Kažkuo primena oranžinių dviračių atvejį - irgi žmonių sąžiningumo testas. Abiem atvejais daugybė tautiečių jo neišlaikė. Tik skirtumas, kad dviračių vagys nedrįsta kaltinti Zuoko, kad sudarė galimybę jiems būti nesąžiningiems.

> trumpina ir reikia trumpiniti tuos kas realiai nedirbo, o ne tie kas dirbo ir uzdirbo daugiau)?

Aš pridėčiau - ir tuos, kas dirbtinai, t.y. be jokio objektyvaus pagrindo, o tik siekiant pasidinti pašalpą, pasikėlė algas. Nors pirmųjų šešėlyje jų įžūlumas gal kiek nublanksta.