Tema: Re: Q. Bankų savivalė
Autorius: offline
Data: 2009-06-12 14:22:01
"Ričardas Čepas" <rch@online.lt> wrote in message news:h0tcet$f65$1@trimpas.omnitel.net...

> Ten yra nuoroda į įstatymą, kur populiariai paaiškinta, kas yra „naudos
> gavėjas“ ir kodėl bankui reikia jį žinoti.

tai vat ir nesupratau, nafig jam tie akcininkai? :)

> Tai niekas gi ir netrukdo tau siųsti tuos bankus kur tik nori.  Tik
> prikolas, jog siųsti teks visus, nieks dėl tavęs neieškos, kaip apeiti
> įstatymus, jei juos ir būtų įmanoma apeiti.

keista, ne visi bankai tokių nesamonių klausinėja.

> Tai jau tikrai, skolins net nežinodami kam skolina ;-)  Tik prikūrei
> anoniminių bendrovių, pasakei bendrovės pavadinimą, ir pinigai ateina ;-)
> Pamėgink kada atsidaryti sąskaitą kaip nerezidentas, susipažinsi su
> procedūrom, įkainiais, ir tie bjaurybės Lietuvos bankai pasirodys balti ir
> pūkuoti.

gal, nežinau. žinau tik pora faktų, kad kai kurios įmonės skolinasi iš nelietuvos bankų, nes taip patogiau.

> Bankas privalo žinoti naudos gavėją, o ne tik kažkokį nežinia kieno naudai
> veikiantį atstovą.

Tikrasis naudos gavėjas - tai fizinis asmuo, kurio sąskaita, interesais ir naudai vykdomos piniginės operacijos Banke.

tai prie ko čia akcininkai?

> [...]
> turinčius teisę atlikti notarinius veiksmus, advokatus ar advokatų
> padėjėjus, antstolius ar teisę atlikti antstolių veiksmus turinčius
> asmenis, nustatę, kad jų klientas atlieka įtartiną piniginę operaciją ar
> sandorį, privalo tą operaciją ar sandorį sustabdyti ir ne vėliau kaip per 3
> darbo valandas apie šią operaciją ar sandorį pranešti Finansinių
> nusikaltimų tyrimo tarnybai, nepaisydami piniginės operacijos ar sandorio
> sumos.
> "
> - o jūs jau galite tą sustabdymą ginčyti teismine tvarka kiek tik širdis

na tai tegul stabdo ir praneša, jeiug jiem jau kyla įtarimas, o mes jau prisiteisim visus nuostolius. gal daugiau nekils noras būti pernelyg įtariam :)