Tema: Re: Q. Bankų savivalė
Autorius: offline
Data: 2009-06-11 17:18:12
kaip ir tam populiariam rašinukyje parašyta, kad atsisakyti neišduoti pinigus gali tik nepatekus "asmens tapatybės dokumento" o kokia informacija bankui "reikalinga" čia jau tegul man nuosekliai ir išsamai paaiškina. KAM bankui reikalingas mano akcininkų sąrašas, KAM jam reikalingas mano pinigų panaudojimo tikslas? kaip irgi tok populiarioj parekso rašliavoj rašo "kilo bankui įtarimas, kad aš plaunu pinnigus ar ką nors darau - praneša FNTT", o jau su FNTT aš išsiaiškinsiu pats. O ypač įtarų banką iš viso passiųsiu nafig.
o slapta ir konfidenciali informacija, kaip kas sako LInass yra visiškai ne tass pats. Visiškai aš nelinkęs kažkokiai vidutinių gabumų ir supratimo banko blondinei aiškinti kas mano akcinikai, kokios mūsų apyvartos ir kam aš naudosiu tuos pinigus, kurie yra MANO atstovaujamos įmonės apyvartinia pinigai.
Aišiku visa rašliava negaioja, jei aš maldausiu banko duot paskolą ir pan. Bet šiais laikais jau turbūs kur kas paprasčiau ir patogiau pasiskolinti iš nelituvoje veikiančių bankų, nes lietuviškieji, jau abskritai paranojos ir biurokratiškumo viršūnė darosi....