Tema: Re: Q. Bankų savivalė
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-06-11 04:15:46
Principą „žinoti savo klientą“ ne bankai sugalvojo, bent jau ne tas
konkretus bankas.  Jei prieš n metų nereikėjo žinoti, kas pinigų
savininkas, tai dabar reikia, toks gyvenimas.  Čia panašiai, kaip pykti ant
kasininkės, kodėl antstolis sąskaitos pinigus areštavo.  Gali ant jos
išsiliieti, bet ji mažiausiai dėl visko kalta.