Tema: Re: Q. Bankų savivalė
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-06-09 12:29:33
Aš nežinau kokia ten konrečiai tavo situacija.  Bet jie ne tai kad
turi-neturi teisės, jie turi konkrečią pareigą tau nieko neduoti, jei
mato , kad operacija įtartina ir gali vykti pinigų plovimas, terorizmo
finansavimas ir pan.  Kiek ten tos formalios priemonės efektyvios ar
prasmingos kiekvienu konkrečiu aveju, čia kitas klausimas.   Už tos
pareigos nevykdymą jie smarkiai gautų per galvą tiek nuo nacionalinių
organų, tiek nuo tarptautinių, pvz. korespondentinių sąskaitų uždarymą.
Jei tai kartotųsi, tai kažin ar jie netgi galėtų pasiteisinti, kad mes
formaliai patikrinom, čia būtų jų pačių problema kaip tikrinti, kad jie
nebūtų pinigų plovykla.

Rašyti bele ką gali, tik nžn. ar kas norės su tokiais bile ką rašančiais
paskui bendrauti, nes čia jau į sukčiavimą neša.