Tema: Re: RST
Autorius: Blynas
Data: 2009-06-04 10:05:52
"LB" <linasbal@ekoi.lt> wrote in message news:h061g5$pk9$1@trimpas.omnitel.net...
> blia, nei vieno nerinkt nei i seima, nei i europarlamenta, kol tokie bananu
> salies atributai akivaizdziai valdo Lietuva.

Baisaus "nuostabumo" mintis... Tu nerink, o aš vis tik pabandysiu ką nors pakeist.

> uzuojauta visiems nukentejusiems, as savo laiku supasavau
> dabar irgi turiu skydeli lauke, ant stulpo, o kaip suprantu atsakau uz
> plombos sauguma
> aplinkui pakanka bomzu
> cia jau GROTESKAS, o ne teisine valstybe.

Kodėl neteisinė? Teisinė. Tik nieko nedarant viskas savaime teisingai nepasidaro.

> iseitis tik vejo ir saules jegainese, betgi cia Donkichoto kova su vejo
> malunu

Aha, jau matau, kaip gaminam energiją vėjo/saulės jėgainėse ir elektra tada nekainuoja bei jos apskaitos niekas neatlieka... Tu pats tuo tiki? :)

> susikot man vakara, einu alaus

Įjunk galvą, viską apgalvok, paskaityk, pasisemk patirties, o prireikus veik. Ir bus ramiau :)