Tema: Re: RST
Autorius: LB
Data: 2009-06-03 17:31:33
blia, nei vieno nerinkt nei i seima, nei i europarlamenta, kol tokie bananu
salies atributai akivaizdziai valdo Lietuva.
uzuojauta visiems nukentejusiems, as savo laiku supasavau
dabar irgi turiu skydeli lauke, ant stulpo, o kaip suprantu atsakau uz
plombos sauguma
aplinkui pakanka bomzu
cia jau GROTESKAS, o ne teisine valstybe.

iseitis tik vejo ir saules jegainese, betgi cia Donkichoto kova su vejo
malunu

susikot man vakara, einu alaus
LB