Tema: Re: Del atlyginimo
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-06-02 15:51:54
bet kokiu atveju:

(cituoju is DK komentaro su savo pastabom "MMZ")

"1 dalyje (192str., MMZ) nepateikiama išsamaus sąrašo priežasčių,
kuriomis gali remtis darbdavys, keisdamas darbo sąlygas, nes minimi
"kiti gamybinio būtinumo atvejai". Tai gali būti pasikeitę įmonės
sutartiniai įsipareigojimai, skubūs užsakymai ir t.t. Kilus ginčui ar
priežastis yra pakankamai svari, tą klausimą kiekvienu konkrečiu atveju
turės vertinti ginčą nagrinėjantis organas (teismas? MMZ)

jei darbuotojas nesutinka dirbti pakeistomis darbo sąlygomis, jis gali
būti atleistas iš darbo pagal DK 129 straipsnį. Ši norma yra
siunčiamoji. Tai reiškia, kad darbo sutarties nutraukimo pagrindas yra
ne darbuotojo atsisakymas dirbti pakeistomis darbo sąlygomis (tai yra
tik darbo sutarties nutraukimo priežastis), o aplinkybės, nurodytos DK
129 straipsnio dispozicijoje. Darbdaviui reikės įrodyti, kad buvo svarbi
priežastis nutraukti darbo sutartį, laikytis atleidimo iš darbo
taisyklių ir darbuotojui numatytų garantijų."