Tema: Re: Dėl atlyginimo
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-02 10:13:02
kodel neverti, gi informuoja kad bus perziureti.
Va kai perziures ir tures prendima kam ir kiek, tada ir gausi pasirasymui kad susipazinai, arba paaiskes, kad iskaymas skelbimu lentoje jau du menesius kabo :)
Uzuojauta, del bendravimo stokos. Manau, kad puse klausimu atkristu, jei butu normali sneka su personalu. Nors gal as cia per daug optimistiskai ziuriu :)

T:)