Tema: Re: Dėl atlyginimo
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-02 09:51:46
nesakyciau, kad nepadesime.
Gali jis eiti ir gincytis su darbdaviu, paskui teismuose ir pan. Gali net taip buti, kad gaus tuos 3000 uz ta laika, gal dar ir uz koki neteiseta atleidima ar pan. Bet realiai santykiai bus sugadinti, ir finale kaip Linas rase, laimes tas kuris ateis uz 1000 lt :)
Mano nuomone, sioje situacijoje reikia ieskoti kompromiso. Apie atlyginimo mazinima atrodo reikia ispeti pries 2 menesius, tai tartis, kad viena menesi dar moketu iprastini, kita jau mazesni, arba mazintu bet maziau, ar kokia kitokia forma siek tiek paskatintu darbuotoja, o darbuotojas irgi nusileis darbdaviui (pvz paims savaite nemokamu atostogu, suamzins islaidas ar pan). Cia tik kompromiso radimas pagelbes, o teisikai max pora menesiu po 3000 ir paskui bedarbio pasalpa :)

T:)