Tema: Re: DÄ—l reklamos pasistatymo Vilniuje
Autorius: fenix
Data: 2019-02-22 16:41:13
2019.02.22 16:24, useris rašė:
> Girdėjau patarimą, kad viską kopijuoti nuo Amazono, nes jis išleidžia
> milijonus testavimams.
> Dėl panašaus dydžio shopų, sunku pasakyti kuriems gerai sekasi. Žiūrėti
> po vieną Rekvizituose apyvartas I guess.

hmm... na, kalibras visiskai kitas, visko nepavyks, bet siaip pvz
reiketu pasiziuret i tavo eshop cms, galbut perejus prie kito is karto
bus isspresta daug problemu ir gausi daug patobulinimu out-of-the-box?

is amazono as visu pirma kopijuociau krepselio pildyma ir pan dalykus.
cia pasiskaitymui:
http://rejoiner.com/resources/amazon-recommendations-secret-selling-online/
kaip beziuretum naujas klientas - retenybe, naudingiausia melzti jau esamus

> Dar naujienlaiškį noriu pasileisti.

jeigu turi visiskai lojaliu reguliariu klientu. is akies - nu bent 20