Tema: Re: D?l reklamos pasistatymo Vilniuje
Autorius: useris
Data: 2019-02-22 16:12:48
Kodo galiojimo data buvo lankstinuke, bet nesuveikė :)
O kaip tu platinai lankstinukus?

Šiaip visus metodus reikia testuotis ir žiūrėti kas labiausia veikia. Pvz
Šimtmečio proga buvau pasidaręs stendą su Nepriklausomybės Kovose naudotais
ginklais, įsidėjau į 3 šimtmečio renginiams skirtas svetaines ir niekas
neatėjo apžiūrėti. Bet čia pačiam buvo įdomu konstruoti.

ISIC parašiau, kad noriu pasiskelbti :)

Ką turi galvoje dėl sienų - sienas virš OSB tinklas dengia: