Tema: Re: DÄ—l reklamos pasistatymo Vilniuje
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-02-22 03:04:21
Aš kai kūriau eshopą (gyvūnų prekės), buvau išvis tikslą užsidėjęs, kad
pirma reik pirkėjui leist "Pirkti dabar", kur užtektu įrašyt tik meilą,
o visokius adresus ir bilingą susirinkt po apmokėjimo... Nepavyko :)
Labai nepopuliarus formatas.

Bet supaprastinau visą procesą maksimaliai, kad adresą tik vieną kartą
vest reiktu, validacijas sumažint iki tiek, kad nereikėtu žmonėms
spėliot ar reik LT prieš pašto kodą, kaip telefoną vest (nes daug shopų
atskiria bilingą ir shipingą, kad daugeliui visai neaktualu), pritaikyt
adresą Lietuvai, ir klaust ar nori užsiregistruot tik kažkur po apmokėjimo.

Čia po pastebėjimo, kad daug žmonių susideda krepšį, spaudžia pirkti,
pamato klausimą registruokis arba pildyt 20 laukų (pas mane magento
buvo), ir dar sekančiam lape dar ką nors pasirinkt liepia ir tuomet
procesas nutrūksta. Kitaip sakant, reikia išnaudoti žmonių norą pirkti
ant impulso, kuris bent man trunka iki 2 minučių.