Tema: Re: D?l reklamos pasistatymo Vilniuje
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-02-22 15:50:17
Lankstinukai turbūt geriau veiktu jei ten būtų kas nors "ateikit į
nemokamą pamoką, susipažinsit su airsoftu, pašaudysit iš tokiam-anokiam
kare/bin ladeno suėmime/Counterstraike/fortnight/pubg naudotu ginklu
replikom, pasiselfinkit. Atsiveskit draugą, ." Galiojimo tik nepamiršk,
aš kai kuponus darydavau, tai tikrai juntamas kiekis ateidavo per
paskutinę savaitę.

Dar gali per kokį ISIC pasidaryt nuolaidą, nors nežinau kiek jie efektyvūs.

Aj, dar asmeninė nuomonė - prikabinčiau šope maskuojančio tinklo ar ko
nors dar, kad uždengt "biurines" sienas kurių nedengia OSB. Bus daug
jaukiau :) Bet kai kuriem ir sterilumas patinka.