Tema: Re: D?l reklamos pasistatymo Vilniuje
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-02-21 20:10:01
Rašiau jau vakar postą, bet dingo kažkur (čia man vienam taip?), tai
pakartoju:

Aš srautui šiaip išvis gal siūlyčiau truputi kitokį priėjimą. Nu nes
tikėtis, kad kas nors eidamas bigmako suryti užsimanys šautuvą
nusipirkti truputi naivu. O ir pardė tikrai ne iš tų, kur užeini
pakeliui (pastatas nėr labai svetingas, prieš užeinant atrodo, kaip
biurų pastatas su milijonu įmonėlių, kur visi pradeda spoksot ko šmirinėji).
Man rodos, kad reiktu orientuotis į tuos kam gal ir įdomu būtų, bet
nedrasu, nes bijo durnų klausimų paklaust ar šiaip ne ten pataikyt.
Airsoftas turi reputacija (bent mano chebroj), kaip paintbolas snobams,
kurie ne šiaip eina pasišaudyt for fun, o žaidžia karus su labai rimtom
taisyklėm ir panašiai.

Tau gal ten į parde reiktu įtalpint taikinį ir gaudyklę kokią, kad
galėtu potencialūs pirkėjai į kokią skarbonkę įšaut (nes pripažink,
skarbonkę numest nuo lentos smagu kiekvienam, o ir emocija pagauna
nupirkt ką nors).

Aš savo orini šautuvą pirkau Vilniaus Ginkluose man rodos. Nu tikrai
nepasijauti kaip svečiuose, kai į tave 3 rimti snukiai spokso, kurių
veide parašyta "čia ne žaislas, šypsotis draudžiama".