Tema: Re: anonyminis pranesimas
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-11-15 09:27:00
postas apie kazkokia firma, kuri nuskriaude posto autoriu. Kalta ta firma ar ne-gali nustatyt tik teismas, iki kurio marios laiko ir kruva ivairiausiu proceduru. Galimas rezultatas-firma niekuom deta.

Na, tai dabar parskaityk savo teksta ir pasakyk: kada imsis ieskot pranesejo? Po teismo, isaiskejus kad firma metus buvo tasoma be reikalo?