Tema: Re: anonyminis pranesimas
Autorius: Rrr
Data: 2018-11-14 14:54:52
Čia didžiausia klaida, kokia daro visi skambintojai. Ne pagal kortele
seka, pagal aparata. Jeigu nori tikrai anonimiskai paskambint, gauk
aparata, kuriuo absoliuciai nesinaudojai ar nesinaudojo tau pazistami,
kuris nebuvo ijungtas tavo namuose/darbe/etc., kuriame nebuvo tavo ar su
tavimi susijusi kortele, i kuri ir kuris tau neskambino, nerase sms ir
t.t., be to, kuri gavus, nebus galima atsekti per ta is kurio gavai ir
t.t. Skambinti turi ne is ten kur paprastai buni, skambinant taves
neturi niekas filmuoti ar pakeliui iki skambinimo vietos. Vaziuoti i
skambinimo vieta automobiliu - klaida. Nu zodziu, esme supratai, kad ne
taip paprasta, kaip galvoji.

Jeigu darai, daryk teisingai arba geriau is viso nedaryk.