Tema: Re: anonyminis pranesimas
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-11-13 19:43:58
nu ne-teismo popieriuose buna prisegtas forma: kas skambino, ka pasake. Esu mates ir ranka surasyta "pranesima" . Internetu pranesus-esu mates doka, kuriame nurodyta is kokio miesto, koks IP adresas, kaip prisistate....Zodziu-cia ne Amerika, tad panorejes tikrai surasi kas "geradaris"

Manau, kad siais laikas gal nenagrineja , jeigu suvis ner galu kas pranese konkreciai