Tema: Re: anonyminis pranesimas
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-11-15 09:21:55
medkirciai nesistenge suzinot. Taip, kai atejo inspektorius  pas juos, inspektorius neturejo teises sakyt. Taciau juokinga pasidaro, kai esant administracinei bylai, medkirciai turi teise susipazinti su visa bylos medziaga, kuri yra teisme. Va ten ir guli lapelis kas, kada ir kokiu budu informavo. Pats maciau

Bylos medziagoje  guli igaliojimas inspektoriui dalyvauti teisme. Mane stebina, kad jame matosi asmens kodas.