Tema: Re: anonyminis pranesimas
Autorius: Evaldas
Data: 2018-11-14 06:37:48
Dabar kai pilni kioskai isankstinio mokejimo korteliu sitam paranoja
susirgusiam idiotui kyla problemu anonimiskai paskambinti? Pzdc koks lopas.

"123"  wrote in message news:psf3li$7en$1@trimpas.omnitel.net...

> Niekas neprasides, jeigu nezinos kas pranese. Juk turi buti kazkoks
> atpirkimo ozys. O kad anonimiskai policijai ar kam. praneses liksi
> anonimu, tai cia pasaka vaikams.

zodziu jei firma, kurios kontaktai guli laisvai internete, kuriai sumokejau
grynais pinigais, nes tik tokius ji ima, kuri neisrase jokio cekio, kuri
taip pat man neivykde savo isipareigojimu ir dabar as ja isskundziu, ji
gauna mano kaip skundiko duomenis ir atvaziave jos berniukai mane
sudubasina..arba kemcia manoseima...
na jo...cioa Lietuva,
cia lygiai tas pats ir dabar kaip buvo 90tais...
Aciu uz patarimus