Tema: Re: Busto administratorius
Autorius: fenix
Data: 2018-10-24 18:57:52
2018.10.24 13:07, andzeja rašė:
> Papasakok... nes mes irgi galvojame ka daryti...
> atsiunte administratore apklausos budu atlikta konkursa, aisku mano bustas pasiule maziausia kaina, ikainiai ispudingi uz tam tikra atlikta darba. Cia jau nieko nepadarysi. Dar reikia nusileisti i rusi kiekius sutikrinti, nes itartinai per daug visko prirase, nors namo adminas prieme darba...

nepasakosiu. pzdc pa polnoj programe. susinervinsiu berashydamas. px ten
tie ikainiai, jeigu rinktis, tai reikia paziuret, kaip sprendziasi
nestandartine problema, kokie ikainiai uz papildomus darbus ir kas
aptarnaus nama. o aptarnaus nama realiai 20-25 metuku berniukas ir
mergaite, kurie tik mirkses akytemis.