Tema: Re: Busto administratorius
Autorius: andzeja
Data: 2018-10-18 11:54:56
Ieskau normalios firmos, kuri paaiskintu is anksto apie numatomas islaidas, kuri normaliai bendrautu su klientais, o tai dabar laukiu vadybininkes skambucio  nuo 8 val. Ir taip kas kart... jau nekalbant apie atliktus darbus... suvedziojo koridoriuje, nukirpo senus ir darykit ka norite... ir dar sumokek 700. Pasamde antaklnio bustas, mano busta... viskas ten aisku kuri ranka, kuria ranka trina, bet tikrai ne gyventoju... musu namui tokia tvarka netinka, todel norime  rasti geresni namo administratoriu.

Turiu uzdirbanti ne pagal atlikta darba. Nx, tokio daugiau nereikia.
Turi ka i tema pasiulyti?
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/