Tema: Re: Busto administratorius
Autorius: MRT
Data: 2018-10-24 14:38:43
> Papasakok... nes mes irgi galvojame ka daryti...

musiskis kazkur ne ten, kur galima ilgus metus
rinktus lifto pinigelius ne i ta stalciuka padejo..
bet likucius iskapstem (kas tarsi priklausytu)..

> atsiunte administratore apklausos budu atlikta konkursa, aisku mano bustas pasiule maziausia kaina, ikainiai ispudingi uz tam
> tikra atlikta darba. Cia jau nieko nepadarysi. Dar reikia nusileisti i rusi kiekius sutikrinti, nes itartinai per daug visko
> prirase, nors namo adminas prieme darba...

musiskis pirma skelbia, ka uz kiek planuoja daryt..
jei kazkas nesamoningo - igaliotiniai gali pristabdyt..
t.y. formaliai jie nera baisiai igalioti uz kaimyna kazka nusprest, taciau yra
numatytas dalyvavimas priimant darbus, gal ir apklausos proceduroj sudalyvaut..
galu gale galbut ir paziuret kokios ten kvalifikacijos zmogai ir kiek laiko realiai
dirbs, jei samatoje kosmosas.. na kaip auto draudimas zalos
apskaiciuota suma "stebina", bet visai dziugina, kad tokia perveda..

tarkim kur buvo kosmosas - padaryt truputi fasada (cokoli),
padaryt ta nuolydi nuo siuksliu konteinerio - brangu..
o tarkim pakeisti siuksliu konteinerines duris pagal pasiulyma is Digitalo -
puse velnio, bet kaimybai skrudzai norejo pigiau patys pasidarysim, tai ir neturim..

del neprivalomu darbu turi jie daryti apklausas (tada dazniausiai visi nubalsuoja NE)..
kitas dalykas - itraukti kazka to smulkesnio i "metinius planus".. gal is tu "kaupiamuju lesu" atlikt.
realiai kai prakiuro silumokaitis - buvo liepta panaudoji "kaupiamasias lesas",
nes ju panaudojimas reglamentuotas ir butent tas silumokaitis papuola..
cia su ideja, kad paskui nesiulytu kazkokiu smulkmenu atlikt,
nes pinigeliu jau prikaupet, tai reiktu pataskyt uz kosminius ikainius..

dar paspaudus tarsi sutinka, kad patys atnestu komercini darbu pasiulyma, o jie prasuktu ji..
tik gali papildomas administravimas.. nu cia neaiskus.. o jei brokas, o jei jei..
tarsi otkatas, o ne papildomas administravimas, nes suma isdalint, darbus
organizuot ir priimt jiems priklauso, nes ka tada tie ju imami mokesciai reiskia..
kadangi nepribrendom prie situ, tai nenesiojom.. nors gal viena mandra siule
sutvarke kitos laiptines igaliotinis pats surades firma ir gaves is ju komercini pasiulyma..
berods tokia suma, kokia buvo jame ir buvo isdalinta visiems gyventojams..