Tema: Re: Busto administratorius
Autorius: gopenzo
Data: 2018-10-24 16:55:52
pas mus kaimynas iš pirmo aukšto veją aptvėrė trosais, kad nevaikščiotų
žmonės. įvyko nutikimas, kad vaikas su dviračiu įsirėžė į tuos trosus,
buvo kviesta policija, bet mama jokių pretenzijų neturėjo, pareiškimų
jokių nerašė. tai atsirado kažkas iš mūsų namo, kas parašė pareiškimą
ant to kaimyno dėl savivaliavimo, tipo kad užgrobė valstybinę žemę.
baudą gavo, bet po to kažkaip išsisprendė.

dar darėm pandusą nuvažiavimui iš laiptinės su vežimėliais/dviračiais ir
pan. surinko kaimynas parašus, padarėm pandusą. tai vienas pensininkas
pradėjo šakotis, pradėjo rinkt parašus, kad demontuoti tą pandusą. bet
nieko jam nesigavo.

tai vat, yra tokių, kurie ne tik kad neprisideda, bet dar ir pagalius į
ratus kaišo.

pas mus daugelis apatiškų gyventojų, bet kolkas daugiau nei pusė
pritaria darbams, bet patys daryt nieko nenori. tai tada mes aktyvesni
judinam administratoriu, tas padaro samatas, paruošia balsavimo
biuletenius ir tada daugumos parašus.

pirmą aukšta apsitvarkėm savarankiškai padarę talką. tai dar ne visai
beviltiškas namas esam :)

vienu žodžiu, liūdna, kai daugiabučių gyventojai savo turtą suvokia savo
buto ribose...