Tema: Re: Busto administratorius
Autorius: gopenzo
Data: 2018-10-19 12:20:05
pus mus prižiūri žirmūnų būstas. namas buvo žiauriai užleistas. atsirado
aktyvistų, pradėjom judinti administratorių. tai kol judini - tai kažkas
vyksta, tik nurimsti - viskas stoja. operatyvumas irgi ne koks, kol
suderina samatas, darbus, tai gali ir puse metų praeit, kol padaro
elementarius darbus.

administratorius visad sako, kad gyventojai patys gali siūlyt savo
rangovus, bet pas mus man atrodo kolkas taip nebuvo.

vienu žodžiu, dėl kainų, tai aš sakyčiau yra taip, kad susimoki daugiau
už tai, kad pačiam nereikia sukt galvos dėl nieko. t.y. nereikia ieškot
rangovų, derint samatų, prižiūrėt darbų, kokybės ir t.t.

bendrijai mes dar nepribrendom, nors nežinau ar kadanors ir pribręsim.
galvojom keisti administratorių, bet neaišku dėl ko. dėl keliais eurais
mažesnių sąskaitų - nesamonė, dėl to "kad būtų arčiau žmonių" - kas ten
žino kaip bus. kaip vienas kaimynas sakė: dirbo su nemažai
administratorių - stebuklų nebūna. taip, kad pakeitus administratorių
kardinaliai viskas pasikeis į gerą - aš netikiu. pasikeis tik tada, kai
žmonės į savo namą pradės žiūrėti kaip į savo turtą. nes dabar daugeliui
niekas neįdomu, kas yra toliau jo buto durų.