Tema: Re: SODRA reketas
Autorius: help
Data: 2018-10-08 12:11:07

> dėl šitos vietos tu visiškai tikras? Tavo vietoje dar kartą nueičiau (ar
> paskambinčiau) į sodrą ir pašnekėkėčiau su sodros darbuotojais nelupdamas
> akių ir neaiškindamas savo gyvenimo tiesų, t.y. kaip ir ko užklaust į UK,
> kad gauti tai ko sodra prašo. Manau jie tikrai patars. Nes jei viskas su
> tavim buvo ok UK, tai kodėl tu jos negalėtum gauti?

I Sodra skambinau ir 30min klausiau roboto muzikeles...kantrybe baigesi..
Sodroje buvau pas ta mane aptarnaujancia ir akiu jai nedraskiau.
Tai ji pati draske man, aiskindama, kad jei reikia nustatytos formos ir visi
kiti popieriai jai neidomus.
Nors viska atsisviete ka nunesiau.
I UK HM Revenue uzklausti gali tik pati sodra, nes i ten nebenuvaziuosiu.
UK asmeniui isduoda kazkoki rasta tik jei pats esi su savo asmens doc. jokiu
rastu anglai privatiems asmenims i jokius el.pastu paklausimus nesiuntineja.
P60 forma gali gauti jei dirbai pas darbdavi.
As pas joki samdomu nedirbau.