Tema: Re: SODRA reketas
Autorius: Rrr
Data: 2018-10-07 14:20:50
Kadangi gyveni bananu respublikoje, bus pigiau sumoketi, negu ieskoti
tiesos. Zinoma, ieskoti gali, bet bijau, kad kainuos daugiau, negu PSD +
365eur. Deja, bet teisingiausias budas gyventi bananu respublikoje, tai
yra nemoketi jokiu mokesciu, netureti saskaitu banke, o pragyvenimui
chalturinti ir pageidautina savo vardu nieko netureti, tik tada busi
laisvas ir nepriklausomas.