Tema: Re: SODRA reketas
Autorius: Exx
Data: 2018-10-08 09:51:46
On 2018.10.05 23:23, help wrote:
> Sodra aiskina, kad soc. draudimas tai ne sveikatos draudimas ir jei neturiu
> P60 ar E101-106 formos is UK jokie mano pasiteisinimai negalioja.
> Kadangi dirbau self employed pats ant saves, o ne pas kazkoki darbdavi, tos
> formos is UK as niekur negausiu.

dėl šitos vietos tu visiškai tikras? Tavo vietoje dar kartą nueičiau (ar
paskambinčiau) į sodrą ir pašnekėkėčiau su sodros darbuotojais
nelupdamas akių ir neaiškindamas savo gyvenimo tiesų, t.y. kaip ir ko
užklaust į UK, kad gauti tai ko sodra prašo. Manau jie tikrai patars.
Nes jei viskas su tavim buvo ok UK, tai kodėl tu jos negalėtum gauti?