Tema: Re: Re:SODRA reketas
Autorius: help
Data: 2018-10-07 08:46:47

>  JeiUK butum
> sirges, tai butum buves gydomas LT pinigais, nes UK nesidraudei?

Ka cia pezi ???
Dirbau ir mokejau soc draudima nuo gaunamu pajamu, o sveikatos draudimas pas
juos nuo tu pinigu ir issiskaiciuoja.

> Jei taip, nekelt bangu. Jei ne, pateik LT info, kad buvai
> draustas UK. Jei negali pateikt prasomu formu, pateik koki UK
> institucijos rasta, patvirtinanti draustumo fakta.

Rastais ir internetu gali tik tokia kaip Sodra uzsiklausti UK instituciju
pati.
Nes asmeniui jei pats nenuvyksi asmeniskai su savo asmens doc. i HM
Revenuoe, jokiu pastu ar internetu jokios info asmenims niekas nesiuncia.

Jei Sodra
> uzsispyrusi ir sako, jo, matom kad buvai draustas, bet nera
> raideliu kad cia kazkokia forma,

Jie nieko nei ziuri nei iesko.
Tipo forma ne tokia ir mums netinka.

>sius juo nx ir eik i
> teisma.

Tai i teisma ir eisiu, nes as pries isvykdamas ta PSD visa laika mokejau, o
kai issideklaravau nebesu LT gyventojas, todel man nepriklauso moketi jokie
PSD.
Cia eiline sodros reketo kontora kuri nutekina info anstoliams, kurie tai
sodrai atiduoda atkata turbut uz nurodyta klijenta is kurio galima lengvai
kazka isieskoti, nes LT turi NT...