Tema: Re:SODRA reketas
Autorius: Mantas
Data: 2018-10-06 12:09:38
"help" <nera@pasto.lt> Wrote in message:
> 2015m vasario men isskridau i UK ir is LT issideklaravau.
> UK atsidariau self employed (patenta) ir ten dirbau iki dabar.
> Gryzau 2018m i LT ir cia prisideklaravau.
> Sodra isstate mokestini reikalavima sumoketi  PSD  + delspinigiai 365eur uz
> 2015metus
> Pateikiau jiems savo 2015m anglijos mokesciu deklaracijos kopija, kad ten
> mokejau soc draudima.
> Sodra aiskina, kad soc. draudimas tai ne sveikatos draudimas ir jei neturiu
> P60 ar E101-106 formos is UK jokie mano pasiteisinimai negalioja.
> [...]

Neismanau tuose reikaluose, bet si ta zn. PSD kai suprantu yra
 privalomas, cia ne Amerika, noriu turiu, noriu ne. JeiUK butum
 sirges, tai butum buves gydomas LT pinigais, nes UK nesidraudei?
 Jei taip, nekelt bangu. Jei ne, pateik LT info, kad buvai
 draustas UK. Jei negali pateikt prasomu formu, pateik koki UK
 institucijos rasta, patvirtinanti draustumo fakta. Jei Sodra
 uzsispyrusi ir sako, jo, matom kad buvai draustas, bet nera
 raideliu kad cia kazkokia forma, sius juo nx ir eik i
 teisma.
--
/

----Android NewsGroup Reader----