Tema: Re: Klausimas pamastymui del masinos
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2018-09-19 16:48:33
Yra kita beda-va newsuose pries kokia savaite kazkas skundesi, kad 5
metu pasaciokai jau rudija. Kazkas anksciau skundesi, kad, pvz
"naujesniu tojotu varikliai sh, geriau imk senesne". Kazkas skundesi del
adblue, dpf (na ok, DPF tinkamai vazinejant gal neuzsikis. Gal.). Tai as
galiu pasimti ta pseudoprabangia 5-7-9 metu senumo golf klases masina ir
melstis, kad koks 1.4 variklis arba kokia auto pavaru deze nenusprogtu,
arba galiu senutei ideti srotini ipurskima, srotines lempas, srotinius
valytuvus, srotini kompa (jei senas nusprogtu), srotini duslintuva,
sudet nauja pakaba, naujus amortikus, naujus stabdzius ir atsiputes
vazineti zinodamas, kad, jei kas nors pareis, tai tai bus pigu ir nebus
parkiu, nes skelbimuose ardytoju pilna. O jei entgi variklis senutes
pareis, tai laisvai galiu nusipirkt ta pati shrotini uz 100-200e, man
draugas papigiai ides ji ir toliau vazinesiu, nereiks galvoti, ka dabar
daryt su tuo 2010m dyzeliniu foresteriu, apynauju, prabangiu,
ekologisku, kurio super sustras neuzmusamas dyzelinis variklis parejo
taip 3.5keur ribose.