Tema: Re: Klausimas pamastymui del masinos
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2018-09-18 11:06:44
Tu nesi teisus. Kaltas yra kaltininkas, o as nekaltas, kad jis pasirinko
pigiausia/sudiniausia draudima kuris bando nuo visko visais budais
atsifutbolinti. Taigi as prisiteisiu is kaltininko zala (reikes visokiu
ekspertiziu, cekiu uz remontus ir t.t.), o jis poto jau gali aiskintis
su tuo savo sudinu draudimu kaip jam kompensuos nuostolius.

Va pvz tiksliai nepamenu, bet lyg draudimas nekompensuoja uz sugadinta
bagaza. O gal as veziausi koki prietaisa uz 100k eur bagazinej, kuris
daba tik i emp tinka. Tai tik is kaltininko galiu prisiteiti zalos
atlyginima.