Tema: Re: Klausimas pamastymui del masinos
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2018-09-18 10:30:16
Draudimas sako kad tau sumokes kaina X ir masina nurasys, o pas tave
viskas suremontuota, sutvarkyta, zodziu masinos kaina didesne nei rinkos
vidurkis, pagal kuri jie skaiciuoja. Tu masinos nurasyti nenori, tuo
labiau nenori puse metu kieme ja stumdyti dalimis. Tokiu atveju man
atrodo, kad is draudimo pasiimi tam tikra suma, masinos nenurasai, o
tada prispaudi kaltininka, kad susimoketu kas liko iki tavo senos, bet
puikiai islaikytos masinos vertes, tu sutvarkai ja, praeini ekspertizes
ir toliau sau vaziuoji nesiparindamas del visokiu egr, adblue ir kitokiu
nesamoniu (taip, zinau, tai neekologiska, kenkia gamtai, bet mums
gyventi tai irgi reikia ir ne vienas sake, kad "dabartines masinos
kazkokia tragedija"). Nors su kai kuriais musu eismo dalyviais tai
gautusi nebent prievarta kaltininko organus pardavus, bet ir je pas ji
gali buti pragerti...