Tema: Re: Klausimas pamastymui del masinos
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2018-09-19 16:23:51
Tai mano sena nevovla vakar dumindama i servisa isvaziavo, buvo
pasiulymu TA nusipirkti, bet man, kaip virsijanciam, duminti kazkaip
nefasonas-geriau ikisiu pinigo ir susitvarkysiu. Bet va jei sutvarkai,
kad viskas ok butu, nedumintu, bent jau minimaliai i ekologijos remus
isipaisytu ir pan, tai reikia ikisti, paremontuoti. Bet va ir kilo
klausimas-nu kisiu kisiu, sutvarkysiu, tada koks balvonas ipis ir mano
tvarkinga pakaba, TA atitinkantis neduminantis variklis, sutvarkytas
kebulas, pakeistas stiklas nueis nx del draudimo ir valstybes
"paniatkiu". Draudimas duos grasius, tai isijungiau logika-man zala
padare tas, kuris ikale, tai gal ta zala kompensuotis is jo iseitu?