Tema: Re: Kameros daugiabutyje
Autorius: Bronco
Data: 2018-02-07 21:46:06
On 2018-02-07 17:30, svyt wrote:
> Cia bus tipo nepadorus elgesys ir pan, as apie savokas "viesoje
>   vietoje" taikyma, man pasake kad kolidorius nera viesa vieta, tai
>   suabejojau tuo.

Tai ar gali pamylėti savo žmoną po zakonu privačioje erdvėje? Akivaizdu,
jog gali. O kodėl tada ant palangės negalima? Butas, juk, tas pats tavo
privatus? :)

Todėl ir aiškinu, jog privačios ir viešos vietos samprata yra nevisiškai
konkreti ir kartais reikia įjungti common sense, norint suvokti jos
ribas. O dar geriau, į tai žiūrėti per atliekamų veiksmų filtrą. Bus
kiek tiksliau.

Pvz. tave filmuoti privačioje erdvėje be tavo sutikimo negalima, bet ir
tu negali elgtis privačioje erdvėje taip, jog kažkas tavo "nepadorius"
veiksmus matytų iš savo viešos ar privačios erdvės.