Tema: Re: Kameros daugiabutyje
Autorius: ABLomas
Data: 2018-01-24 23:09:55
On 2018.01.24 23:01, Bronco wrote:

> Visos kameros filmuoja tik mano automobilį. Įėjimų nesimato, garbės žodis.

Gal ne taip išsireiškiau.
Dauguma kaimynų tai jo, džiaugsis ir bus gerai ;-)
Bet sakykim, vienas pasipiktinęs pasiskųs mentams, ateis su visa brigada
(ar kaip ten būtų - iškart teisman? Gi pirma eis aiškintis), tai kas
turėtų būt mano gynyba, kad aš nieko nepažeidžiu, įrašai?

(nieko slapto nėr, toks labai ūkiškas variantas - vienas senolis
pensininkas turi savo supratimą apie kiemo tvarkas ir braižo svetimus
auto. Mano dar nekliuvo, bet spėju tik laiko klausimas. Kaip ir žinoma
"kas", bet materjolo nėr, tai kaip ir nėr kuo skųstis - kameros aišku
neišgelbės situacijos, bet post-factum jau galima kažką padaryt?)