Tema: Re: Kameros daugiabutyje
Autorius: niekas
Data: 2018-01-25 19:59:08
Dar biški apie atsiradimą...
Kiemas- pravažiuojamas, todėl pastoviai kokių kompotų atsitikdavo..
Parodžiau iniciatyvą- darom... Kiek kainuos.. Sakau- darau viską savo
jėgom nemokamai. Bendrijos pirmininkas "pasirašė", valdyba sutiko..
Jokių gyventojų autografų nerinkom..

Kameras išvis nupirkau papigiam/secondhand.. Kompą su DVR plokšte irgi
nupirkau senuką: pas _Leva_ iš omni newsų :)
Kameroms namelius (šildomus) bei vieną hdd pirkau jau su s/f.. Daugiau
visą kabeliavimo/komutavimo malonumą pasidariau pats/iš savo kišenės..
Dar- nupirkau iš Terros TV moduliatorių ir pajungiau kameras į namo KTV
tinklą.. Visi; turintys kabelinę, gali "gyvai" matyti lauko TV
programą..:) (6 kameros/ekrane)

Ir dar- po viso to atsiradimo, sąžiningai kas kokią savaitę ateidavo
kitų DNSB pirmininkai ir klausinėdavo kas kiek ir kaip.. jau jiems
sakydavau normaliai perkamos įrangos ir ne savo darbo iniciatyvos
kainas- niekas taip ir nepasidarė per visą miestą kol kas... 5 ar 6
metai jau.....