Tema: Re: Kameros daugiabutyje
Autorius: ABLomas
Data: 2018-01-25 18:11:25
On 2018.01.25 10:32, Exo wrote:
> man tai tiesiog įdomu statistika, kiek % visų nusikaltimų išsiaiškinama
> būtent kamerų pagalba? Kažkaip spėju nykiai mažai.... Nu pamatom bičą su
> kepure ant snukio, nu ir ką?

Nu ir nieko, bet visko pasitaiko.
Te koky kaimyną tai ir su kiepka atpažinsi, o gal kaip tik - paaiškės
kad ne jis, o visas namas be reikalo ant jo važiuoja.
Jei kameros padės išvengt vienos mašinos subraižymo - tai sakyčiau jau
ir atsipirko.
Bet kuriuo atveju, "verta/neverta" kaip ir nenagrinėjama. Man šiaip buvo
įdomu, ar negalima papult į tokią situaciją, kad, sakykim, kažkas
nutinka, atpažįsti kaltininką, anas pyst, paduoda tau teisman, tau
kameras konfiskuoja, o įkalčių nenaudoja, nes mol surinkti kaip nors
neteisėtu būdu (t.y. negalėjai filmuot). Nu ir sėdi su savo ragų kontora
patrumpintas per visus galus ;-)