Tema: Re: Kameros daugiabutyje
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-24 23:23:06
On 2018-01-24 23:09, ABLomas wrote:
> Bet sakykim, vienas pasipiktinęs pasiskųs mentams, ateis su visa brigada
> (ar kaip ten būtų - iškart teisman? Gi pirma eis aiškintis), tai kas
> turėtų būt mano gynyba, kad aš nieko nepažeidžiu, įrašai?

Maksimum, ko gali iš tavęs VDAI paprašyti - išmontuoti kameras. Jei to
nenorėsi atlikti, tada jau galėsi aiškintis kieno sutikimu jos ten kabo
ir ką filmuoja. Todėl pats spręsk ar tu eitum į teismus dėl šito
reikalo, jei ne, tai statai, filmuoji ir nesuki sau galvos. Kils
triukšmas, nuimsi.

Aš pagal galimybę statyčiau slaptas kameras, kad jų nesimatytų ir ramiai
sau filmuočiau. Nes tas auto braižantis pensinykas gal ne ant tiek dar
durnas, jog braižytų po akivaizdžiai matomomis kameromis. Todėl jis gali
užsislaptinti kuriam laikui ir pulti ant tavęs skundus rašyti :) Geriau
sumontuokit kameras į kokius gėlių vazonus balkonuose ar pan. ;)