Tema: Re: PCAD forma - ar privaloma vežiotis popierinį polisą?
Autorius: Kamino
Data: 2009-04-24 10:39:29
Romas Z. wrote:
> Kol pilietinės visuomenės nėra (nors kai kokie daigai kartais jau
> pasimato), nėra kito kelio, kaip tik šiek tiek policinė valstybė.

Na čia jau prie filosofijos pereinam :) Tik neturiu laiko aptarinėti
koks "policininkiškumo" lygis valstybėje man atrodo tinkamas.
Šiaip ar taip pilietiškumo augimas Lietuvoje tikrai suteikia vilties.
Pilietis Milvydas Janušauskas geriau už bet kokius komisarus privertė
patrulius laikytis jų pačių valdžios nustatytų taisyklių, ministerijos
tik po pilietinės organizacija NŠTA pareiškimo atkreipė dėmesį į gender
loops programą ir t.t. ir t.p.