Tema: Re: PCAD forma - ar privaloma vežiotis popierinį polisą?
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-04-23 23:13:17
Kiek gyvenau ir lankiaus vakaruose (pvz., Liuksemburge, JAV, JK), ten jokių prevencijų nėra. Jei važiuosi girtas, bet
tiesiai, 99,9 proc. kad parvažiuosi namo.
Bet jei įkliūsi, kita kalba. Bet ten stipri pilietinė visuomenė - jei kitiems vairuotojams pasirodys, kad tu girtas, tai
policija tavęs lauks už pirmo posūkio. Beje, policija tavęs lauks net ir tokiu atveju, jei tu, kaip pas mus dabar labai
madoj (debiliškas įprotis), normaliu oru spiginsi priešrūkiniais žibintais.

Bet čia diskusija be galo. Pas mus be prevencijos, deja, labai greitai būtų visiškas bardakas.