Tema: Re: PCAD forma - ar privaloma vežiotis popierinį polisą?
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-04-23 10:01:15
Argi aš savo šaly privalau dar tampytis kažkokią tapatybės kortelę?
Kaip jis mane sulaikytų be pagrindo?

Beje, anglosaksuose, kur pasai išduodami tik kelionėms į užsienį, jei neturi vairuotojo pažymėjimo gali gyventi visai be
dokumentų (čia aš apie vietinius - tokių yra, ir ne vienas). Nedrįstų net pagalvoti, kas ten būtų policininkui, kuris
sustabdytų kokį gatve einantį anglą ar amerikoną ir uždarytų jį 2 valandoms už tapatybės kortelės neturėjimą :)