Tema: Re: va jau idomu del nutraukimo ..skambino omnitel..:(
Autorius: Blynas
Data: 2009-04-16 15:31:32
Kodėl manai, kad reiks naudotis? Jei sutartis viena, o kiekvienas telefonas, numeris ir omniconnect'as yra tik priedas prie sutarties? Aš suprantu taip, kad pakėlus kainą bent už vieną numerį, yra pažeidžiami _sutartiniai_ įsipareigojimai ir traukiama sutartis. Kartu su visais priedais.

P.S. Nelabai aš supratau paskutinio 3brolis laiško ir labai tingėjau gilintis į n-tąjį kartą pilstomus pasikartojimus, tai galiu ką ir praleist.... :)