Tema: Re: negaunamas atsakymas is omnitel del sutarties nutraukimo .. kas toliau??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-04-15 14:10:08
cia geras klausymas ..   nes jei atvirai knisau namus ir neberandu tu
sutarciu :(:(:(  seip kaip klientas as vienas  OM yra vienas moketojo kodas
vienas ...  saskaita bendra   .. jei gerai pamenu tai visi isipareigojimai
atskiriems numeriams yra kaip priedas prie pagrindines sutarties OMxxx
potuo paciu OM-u papuola ir connectas..(  seipm connectas man maziausiai
trukdo nebent is principo pas bite pereit reikia ) man trugdo vienas
nereikalingas numeris kuriam nera dar asmeninio plano ir jei traukt noriu
nutraukt visus 3  o gal ir connecta  :(
tad ar as jau cia  siknoi  ieskau sviesos ..ar  tai yra relus mano
pageidavimas nutraukt visas priedus prie sutarties ??? ar galiu nutraukt tik
tai kam uzkabinta asmeninis ???

sorryy jei grybauju   seip nuo krizes dar nervai paslije :)