Tema: Re: negaunamas atsakymas is omnitel del sutarties nutraukimo .. kas toliau??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-04-15 17:08:26
o kiek rasei prasymu del nutraukimo??

as parasiau rasta  pries mensi visais staripsnias motivuodamas o gavau
siandie toki atsakyma ...
berysio kazkoki

tai  reisiakas as turiu vel rasyt laiska motyvuodamas anuo laisku kad
nesutinku su visaias ju siulomais planais ir noriu vienareiksmiskai
nutraukt  ..??? o su ju  reikalavimu susimoket nuostolius  kozeriuot 6
6.222 straipsniu. Restitucija
 ir  6.245 straipsnio 3 dalim  ?? ar del daikto grazinimo dar nesisiulyt ???