Tema: Re: negaunamas atsakymas is omnitel del sutarties nutraukimo .. kas toliau??
Autorius: Rivo
Data: 2009-04-16 08:07:15
"3brolis" <3brolis@one.lt> wrote in message
news:gs4icf$lei$1@trimpas.omnitel.net...
>o tuo kad faxso stampas  ant ju  gautos kopijos bus , jau turiu
>registruotcijos numeri mano prasymo.. ir galu gale atejusi turiu  laiska is
>ju su prierasu
> ""Informuojame, kad sutarties nutraukimo atveju, numatytos netesybos nebus
> skaičiuojamos, tačiau prašysime padengti bendrovės nuostolius. Nuostoliai
> yra nuolaida suteikta mobiliojo ryšio įrenginiui įsigyti."" va sis
> prierasas man ir atrodo bauginanciai nes telefonas  buvo imtas ne pigus
> bet jis neveikia kaip turi but   ir as juo nesinaudoju  ir niekaip negaliu
> [...]

O tu dar kartą perskaityk. Esminis žodis "prasysime". O toliau jau tavo
teise rinktis sutikt su ju prasymu ar ne...
Reikalaut negali....
Situacija tapati kaip su maxima kortele nusiperki pigiau miltu, o prie
isejimo tau sako mes tikejomes, kad jus dar ir televizoriu ta pacia proga
pirksite... Pirkimo metu jie nustate tokia kaina, su salyga, kad pasirasysi
sutarti. Sutarti pasirasei (maximoj kortele pateikei). kaina tau galiojo
tokia, kokia parasyta (net ir ceki turi) Ko jie tikejosi - ne tavo
rupestis...