Tema: Re: negaunamas atsakymas is omnitel del sutarties nutraukimo .. kas toliau??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-04-16 08:59:57
nakaip ir supratau   ...  ir ar galetum pasidalint  konkreciau ka rrt pasake
ir kas per sprendimo budas???
ps
siandie radau kelis popierius kur imta buvo telefonai ..  connect  ir ten
yra tik gsm abonentu prasymai pasinaudoti  tipo privaciu klientu islaikymo
akcija .
conecct irgi prasymas  su nuolaida pasinaudoti tam tikrom paslaugom ir
yrangos pirkimu   su tom visom netesybom

tai isvada kad sutartis 1  ir nutraukiama sutartis ..o ne atskiri prasymai
kiekvienam numeriui su atskirais isipareigojimais ir netesybom ???  tai
nutraukiant del asmeninio plano   nutraukiama sutartis su visasis priedais
??

sutartis jau kokia5 mertai  o priedai 1 -2 senumo ...