Tema: Re: Vaiku pornografija - ziuretojas/turetojas
Autorius: Fred
Data: 2017-01-04 01:37:30
1/3/2017 03:24, Bronco rašė:

> Kai kurios veikos taip. Pvz. žolės rūkymas. Kartais tai baisus
> nusikaltimas, tai staiga vienur ar kitur legalizuojamas, po to gal vėl
> uždraus ir t.t.. Bet yra veikų, kurios beveik visose visuomenėse, visais
> laikais buvo beveik vienodai traktuojamos, tik skirdavosi bausmės už
> jas. Pvz. vagystė.

> Taip. Ta pati dabar baisingai vertinama pedofilija, kai ji būdavo
> savanoriška, kai kuriose valstybėse antikiniais laikais buvo gana
> paplitęs reiškinys ir net tam tikrose visuomenės sluoksniuose būdavo gal
> [...]

	As palaikau ta poziuri, kad nelegalios gali buti tik tos veikos, kurios
visais laikais visose visuomenese buvo vienodai neigiamai traktuojamas,
pavadinciau tai "tikraisiais" nusikaltimais. O visos tos pedofilijos,
narkotikai, prostitucija, homoseksualumas ir pan. yra dirbtiniai
"nusikaltimai", kurie nedaro niekam zalos.
	Tavo issakytos mintys, Bronco, man labai artimos, todel pliusuojuosi
prie pasakyto :)