Tema: Re: Vaiku pornografija - ziuretojas/turetojas
Autorius: Rrr
Data: 2017-01-03 15:16:20
Nemanau, kad kazkam yra nauda is to, kad patalpino toki video i
interneta pasidalinimui. O kad istatymai pas mus ir ne tik mus
idiotiski, senai visi zino. Pas mus turi tylet, o jeigu ka padarei,
priklausomai nuo to ka padarei arba sutinki su viskuo ir tyli arba
apsimeti durneliu (truputi meluoji), visais kitais atvejais nieko
nepasieksi arba tik pabloginsi situacija.

O siaip, ten tie video 100 metu tie patys vaiksto ir tuos pacius video
tie patys kas gaudo ideda ir stebi kas is ju siunciasi, tipo dirba.
Juokinga man. Nori kam padaryt zapadlo, pasiimk svaru kompa ar koki kita
gadgeta, prisijunk per wifi ar kaip kitaip, isirasyk emule, atsisiusk ka
nors su vaikais ir po keliu menesiu galesi griauzti popkornus ir
megautis to vargselio problemom. :)))