Tema: Re: Vaiku pornografija - ziuretojas/turetojas
Autorius: Fred
Data: 2017-01-02 23:06:20
1/2/2017 22:57, Bronco rašė:

> Aš tavo atveju irgi. Tai, kad tau stinga fantazijos, aš tikrai nekaltas.

> Tavo kompas dėl melejono neplanuotų priežasčių pakliūna į mažamečių ar
> nepilnamečių vaikų rankas, žala jiems, o jei į suaugusiųjų rankas -
> linčo teismas tau.

	Jei mano kompe yra passwordas, viskas tampa legalu?
	Kokia zala vaikui, kuris netiketai kompe surastu vaizda su kitu vaiku
pornografija?
	Galbut problema mano nesuvokime yra tai, kad tai kas "amoralu" as
nelaikau kazkokiu nusikaltimu, moraline zala as nelaikau zala.
Nusikaltimas mano nuomone yra tai, kas daro zala nepriklausomai nuo
poziurio i tai.

	Beje, Romeo ir Dziuljeta yra pedofiline tragedija. Kodel ji iki siolei
legali?